Firma XDEFT  oferuje wiele ciekawych rozwiązań dla systemu enova365

Nowa wersja enova365 z numerem 2012.4.5 już dostępna

Szanowni Państwo,

W dniu 4 lutego 2021 roku opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2012.4.5

W nowej wersji systemu udostępniliśmy naszym Klientom mechanizmy obsługujące zmiany w przepisach, które obowiązują od 2021 roku.

enova365 nowa wersja 2012.4.5 szczegóły aktualizacji:

Kadry Płace:

  • Wskaźniki
    Zaktualizowano Minimalną podstawę składki zdrowotnej dla osób prowadzących działalność gospodarczą, która od 1 stycznia 2021 roku wynosi 4242,38 zł

Księgowość:

  • Deklaracja VAT-UE
    Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej zmieniającym rozporządzenie w sprawie informacji podsumowującej o dokonanych wewnątrzwspólnotowych transakcjach i przemieszczeniach towarów w procedurze magazynu typu call-off stock, w systemie zaktualizowano schemę eDeklaracji dla deklaracji VAT-UE(5) do wersji VAT-UE(5)_v2-0E oraz jej korekty do wersji VAT-UEK(5)_v2-1E. Nowa wersja schemy obowiązuje do rozliczeń roku 2021.
  • Deklaracje PIT
    Zaktualizowano strukturę eDeklaracji PIT-36(28) obowiązującą dla rozliczeń roku 2020.
  • Deklaracja CIT-ST
    Dodano nową wersję do eDeklaracji CIT-ST(7): CIT-ST(7)_v8-0E. Nowa wersja służy do rozliczenia roku 2021.
  • JPK
    Dodano nową definicję JPK_EWP(2) – Ewidencja przychodów, zgodną ze schematem udostępnionym na stronie Ministerstwa Finansów. Struktura została dostosowana do nowego wzoru Ewidencji przychodów oraz zaktualizowanych stawek. Nowa struktura służy do raportowania danych za okresy od 1 stycznia 2021r.

Handel:

  • Opłata cukrowa
    Dodano funkcjonalność umożliwiającą generowanie sprawozdania CUK-1 w postaci pliku zgodnego z opublikowanym wzorcem.


Szczegóły zmian opisaliśmy w przygotowanych dla Was materiałach:

enova365 nowa wersja - warunki aktualizacji
Przypominamy, że dla wszystkich naszych Klientów posiadających aktualną gwarancję na system, nowe wersje enova365 udostępniamy na naszej stronie www bezpłatnie.

Wszystkie szczegóły można znaleźć w zakładce o aktualnych wersjach systemu enova365.

Zajmujemy się wdrażaniem oprogramowania ERP od 2001 roku. Nasz wybór na system ERP enova padł po długich poszukiwaniach i próbach współpracy z wieloma innymi rozwiązaniami. System ERP enova oraz jego najnowsza odsłona do pracy w chmurze: enova365, jest obecnie używany przez ponad 7000 firm. Wdrażamy go od 2004 roku zdobywając kolejnych zadowolonych klientów. Byliśmy jedną z pierwszych firm, która zaczęła tworzyć własne dodatki do enova. Dzisiaj mamy pokaźny zbiór autorskich rozwiązań dedykowanych i współpracujemy z Partnerami sieci enova w całej Polsce dostarczając nasze rozwiązania i pomagając rozwiązywać nietypowe problemy.

aktualności

centrum pomocy technicznej

 
 

Pobierz TeamViewer w celu połączenia się z nami i uzyskania zdalnej pomocy.

 
 

Skorzystaj z formularza i wyślij do nas wiadomość.

 
 

tel: +48 33 812 32 30
fax: +48 33 816 47 66

Youtube

Facebook