Firma XDEFT  oferuje wiele ciekawych rozwiązań dla systemu enova365

Nowa wersja enova365 z numerem 2104.0.0 już dostępna

Szanowni Państwo,

W dniu 19 kwietnia 2021 roku opublikowaliśmy nową wersję enova365 o numerze 21044.0.0, zawierającą szereg nowych funkcjonalności oraz mechanizmy, związane ze zmianami w przepisach w bieżącym roku:

Nowe funkcjonalności w wersji 2104.0.0:

Business Intelligence:

  • W celu skrócenia czasu wyliczania wskaźników i raportów na Panelach BI przygotowano dodatkową funkcję korzystania z zapisanych wcześniej danych, które można generować cyklicznie.
  • W celu pogłębionej analizy danych na Panelach BI oraz Panelach BI formularzy, zostały dodane nowe rodzaje parametrów, które umożliwiają bardziej szczegółowe filtrowanie danych.

Handel:

  • enova365 została zintegrowana z terminalami płatniczymi obsługiwanymi przez serwis Polcard.

Kadry Płace:

  • Deklaracje PIT – dodano nowe wersje deklaracji PIT-4R(12) oraz PIT-8AR(11) obowiązujące do przychodów osiągniętych po 1 stycznia 2021 roku.
  • Udostępniono schematy do wysyłki nowych wersji edeklaracji PIT-4R(12) oraz PIT-8AR(11).

Księgowość:

  • Zaktualizowano formularze, wydruki i schematy eDeklaracji dla deklaracji CIT-8 do wersji 30 oraz załączników.
  • Na płatnościach generowanych z poziomu deklaracji CIT-8 poprzez czynność „Przygotuj płatność – podatek art. 24b” zmieniono domyślne ustawienie podmiotu płatności na: Krajowa Administracja Skarbowa Centrum Rozliczeniowe (KAS).

Produkcja:

  • Wprowadzono mechanizm rezerwacji surowców pod zlecenie, pozwalający na obsługę sytuacji, w której rozchód surowców z danego zlecenia realizowany jest wcześniej określoną dostawą towaru.
  • Z poziomu zlecenia produkcyjnego umożliwiono zapisanie szacunkowego kosztu wytworzenia, wyliczanego na podstawie ostatniej ceny zakupu surowców oraz planowanego czasu operacji.

Szczegóły zmian opisaliśmy w przygotowanych dla Was materiałach, dostępnych pod poniższymi linkami:

enova365 nowa wersja - warunki aktualizacji
Przypominamy, że dla wszystkich naszych Klientów posiadających aktualną gwarancję na system, nowe wersje enova365 udostępniamy na naszej stronie www bezpłatnie.

Wszystkie szczegóły można znaleźć w zakładce o aktualnych wersjach systemu enova365.

Zajmujemy się wdrażaniem oprogramowania ERP od 2001 roku. Nasz wybór na system ERP enova padł po długich poszukiwaniach i próbach współpracy z wieloma innymi rozwiązaniami. System ERP enova oraz jego najnowsza odsłona do pracy w chmurze: enova365, jest obecnie używany przez ponad 7000 firm. Wdrażamy go od 2004 roku zdobywając kolejnych zadowolonych klientów. Byliśmy jedną z pierwszych firm, która zaczęła tworzyć własne dodatki do enova. Dzisiaj mamy pokaźny zbiór autorskich rozwiązań dedykowanych i współpracujemy z Partnerami sieci enova w całej Polsce dostarczając nasze rozwiązania i pomagając rozwiązywać nietypowe problemy.

aktualności

centrum pomocy technicznej

 
 

Pobierz TeamViewer w celu połączenia się z nami i uzyskania zdalnej pomocy.

 
 

Skorzystaj z formularza i wyślij do nas wiadomość.

 
 

tel: +48 33 812 32 30
fax: +48 33 816 47 66

Youtube

Facebook