Firma XDEFT  oferuje wiele ciekawych rozwiązań dla systemu enova365

Nowa wersja enova365 z numerem 2106.1.3 już dostępna

Szanowni Państwo,

W dniu 19 sierpnia 2021 roku opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2106.1.3

Wersja dotyczy przede wszystkim Klientów, którzy posiadają moduły Księga Handlowa, lub Księga Podatkowa, czy też Ewidencja Ryczałtowa, o ile dany podmiot rozlicza VAT.
W wersji udostępniono deklarację IOSS VAT e-commerce oraz inne mechanizmy zgodnie z uchwalonymi przepisami:

  • Zgodnie ze zmianami wprowadzonymi ustawą z dnia 20 maja 2021 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2021 r. poz. 1163) udostępniono możliwość przygotowania deklaracji VII-DO(1), która dedykowana jest do rozliczenia w procedurze IOSS. Rozwiązanie pozwoli Państwu na wygenerowanie deklaracji na podstawie dokumentów wystawionych w procedurze IOSS, wysłanie eDeklaracji w wersji roboczej i ostatecznej, a także sporządzenie wydruku deklaracji. Pierwszą deklarację VII-DO(1) należy złożyć rozliczając się za lipiec 2021 r. do 31 sierpnia 2021 r.
  • Zgodnie z ustawą z dnia 24 czerwca 2021 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy – Prawo bankowe dokonaliśmy zmian w obrębie generowania korekt z tytułu złych długów VAT. Zgodnie z przepisami od 1 października 2021 r. korekty z tytułu złych długów są generowane, jeżeli od daty wystawienia faktury dokumentującej wierzytelność nie upłynęły 3 lata licząc od końca roku, w którym została wystawiona. Do 30 września 2021 r. dokumenty mogą być korygowane wg dotychczasowych przepisów, tj. w ciągu 2 lat.

Przy okazji wydania wersji 2106.1.3 dla Klientów, którzy korzystają z modułu enova365 Kadry Płace:

  • Zaktualizowano „Współczynnik waloryzacji podstawy zasiłków (procent)” dla celów obliczenia świadczenia rehabilitacyjnego, który od 1.07.2021 przyjmie wartość 109,9%. Podstawa prawna: Obwieszczenie Prezesa ZUS Mon. Pol. z 2021 r. poz. 870.

Szczegóły zmian opisaliśmy w przygotowanych dla Was materiałach, dostępnych pod poniższymi linkami:

enova365 nowa wersja - warunki aktualizacji
Przypominamy, że dla wszystkich naszych Klientów posiadających aktualną gwarancję na system, nowe wersje enova365 udostępniamy na naszej stronie www bezpłatnie.

Wszystkie szczegóły można znaleźć w zakładce o aktualnych wersjach systemu enova365.

Zajmujemy się wdrażaniem oprogramowania ERP od 2001 roku. Nasz wybór na system ERP enova padł po długich poszukiwaniach i próbach współpracy z wieloma innymi rozwiązaniami. System ERP enova oraz jego najnowsza odsłona do pracy w chmurze: enova365, jest obecnie używany przez ponad 7000 firm. Wdrażamy go od 2004 roku zdobywając kolejnych zadowolonych klientów. Byliśmy jedną z pierwszych firm, która zaczęła tworzyć własne dodatki do enova. Dzisiaj mamy pokaźny zbiór autorskich rozwiązań dedykowanych i współpracujemy z Partnerami sieci enova w całej Polsce dostarczając nasze rozwiązania i pomagając rozwiązywać nietypowe problemy.

aktualności

centrum pomocy technicznej

 
 

Pobierz TeamViewer w celu połączenia się z nami i uzyskania zdalnej pomocy.

 
 

Skorzystaj z formularza i wyślij do nas wiadomość.

 
 

tel: +48 33 812 32 30
fax: +48 33 816 47 66

Youtube

Facebook