Firma XDEFT  oferuje wiele ciekawych rozwiązań dla systemu enova365

Nowa wersja enova365 z numerem 2110.0.0 oraz 2110.1.2 już dostępna

Szanowni Państwo,

W dniu 20.10.2021 roku opublikowane zostały dwie wersje systemu enova365 : 2110.0.0 oraz 2110.1.2.

Instalator do wersji, który dla Państwa udostępniamy zawiera w sobie wszystkie funkcjonalności z wersji 2110.0.0 oraz dodatkowe zmiany wprowadzone w 2110.1.2.
Szczegóły udostępnionych funkcjonalności oraz zmian dostępne są w ulotkach.

W wersji udostępniono nowe funkcjonalności systemu enova365 w obszarach:

Produkcja, Praca Zdalna, Kadry Płace, Finanse i Księgowość, Business Intelligence oraz Procesy.
Najważniejsze zmiany to:

W module Produkcja:

  • udostępniono Konsolę Produkcyjną, która jako narzędzie dla pracowników produkcji zawiera komplet danych w jednym miejscu, a są to m.in informacje o kodzie i nazwie operacji, numerze zlecenia, czy ilości do wykonania. Operator Konsoli produkcyjnej ma m.in. możliwość zarejestrowania czasu rozpoczęcia operacji, podglądu załączników, podglądu przypisanych do operacji surowców i produktów, a także wystawienia dla operacji dokumentów rozchodu surowców RWP i przyjęcia produktów PWP.

W module Praca Zdalna:

  • udostępniona została funkcjonalność pozwalająca na tworzenie relacji pomiędzy wykonywanymi zadaniami. Sekcja „Zadania powiązane” pozwala na określenie relacji: „Zadanie powiązane”, „Zadanie poprzedzające” oraz „Zadanie następujące”. Dzięki zastosowaniu relacji użytkownik otrzymuje informację o tym w jakiej kolejności mają być wykonywane poszczególne zadania.
  • udostępniono funkcjonalność pozwalającą na komentowanie zadań. Tym samym można wprowadzać swoje uwagi do wykonywanych zadań i prowadzić dyskusje ze wskazanymi użytkownikami.

W module Handel:

  • udostępniono integrację enova365 z terminalami płatniczymi obsługiwanymi przez serwisy Elavon oraz eService.

W module Business Intelligence:

  • dodane zostały nowe modele danych w obszarze gospodarki magazynowej oraz zamówień zakupu i sprzedaży. Umożliwiają m. in. analizę bilansu stanu towarów, braków towarowych, wiekowania towarów w przedziałach czasu, planowania zakupów oraz średnich cen zakupów względem dostawców

Szczegóły zmian opisaliśmy w przygotowanych dla Was materiałach, dostępnych pod poniższymi linkami:

enova365 nowa wersja - warunki aktualizacji
Przypominamy, że dla wszystkich naszych Klientów posiadających aktualną gwarancję na system, nowe wersje enova365 udostępniamy na naszej stronie www bezpłatnie.

Wszystkie szczegóły można znaleźć w zakładce o aktualnych wersjach systemu enova365.

Zajmujemy się wdrażaniem oprogramowania ERP od 2001 roku. Nasz wybór na system ERP enova padł po długich poszukiwaniach i próbach współpracy z wieloma innymi rozwiązaniami. System ERP enova oraz jego najnowsza odsłona do pracy w chmurze: enova365, jest obecnie używany przez ponad 7000 firm. Wdrażamy go od 2004 roku zdobywając kolejnych zadowolonych klientów. Byliśmy jedną z pierwszych firm, która zaczęła tworzyć własne dodatki do enova. Dzisiaj mamy pokaźny zbiór autorskich rozwiązań dedykowanych i współpracujemy z Partnerami sieci enova w całej Polsce dostarczając nasze rozwiązania i pomagając rozwiązywać nietypowe problemy.

aktualności

centrum pomocy technicznej

 
 

Pobierz TeamViewer w celu połączenia się z nami i uzyskania zdalnej pomocy.

 
 

Skorzystaj z formularza i wyślij do nas wiadomość.

 
 

tel: +48 33 812 32 30
fax: +48 33 816 47 66

Youtube

Facebook