Firma XDEFT  oferuje wiele ciekawych rozwiązań dla systemu enova365

Nowa wersja enova365 z numerem 2204.1.1 już dostępna

Szanowni Państwo,

W dniu 27.04.2022 roku opublikowana została wersja systemu enova365: 2204.1.1.

W wersji udostępniono nowe funkcjonalności systemu enova365 w obszarach: Business Intelligence, Sprzedaż i CRM, Handel i Magazyn, Kadry Płace, Finanse i Księgowość, Procesy, Projekty i usługi, Produkcja.

Najważniejsze zmiany to:

W module CRM:

  • dodaliśmy możliwość dwustopniowej weryfikacji skrzynek pocztowych gmail.

W module Handel:

  • udostępniliśmy integrację z systemem ExpertWMS, obsługującym magazyn wysokiego składowania.
  • rozbudowaliśmy dodatek Kurierzy o kolejne usługi dodatkowe: doręczenie w sobotę, edycja kwoty pobrania i ubezpieczenia, dostawa na godzinę.

W module Księgowość:

  • umożliwiliśmy naliczenie oraz wydrukowanie Planu RMK, a także dodaliśmy nowy algorytm rozliczania międzyokresowych kosztów (RMK) – Dzienny (wg obrotów).
  • dodaliśmy wydruk Informacja JPK_VAT, który umożliwia równoczesne wydrukowanie części deklaracyjnej, ewidencyjnej oraz UPO pliku JPK_V7M oraz JPK_V7K.

W module Produkcja:

  • dodaliśmy opcję przeliczania proporcjonalnego surowców, która umożliwia wprowadzenie dowolnej ilości, dla której system wyliczy ilość poszczególnych surowców.
  • wprowadziliśmy możliwość definiowania zamienników dla towaru oraz dodaliśmy nową czynność: „Zastosuj zamiennik”, która umożliwia wprowadzenie zamiennika na etapie zlecenia.
  • do kalkulacji kosztu zlecenia dodaliśmy dwie nowe opcje szacowania kosztu surowców: wg średniej ceny zasobów oraz wg średniej ceny zakupu z możliwością wyboru okresu.
  • dodaliśmy nowy moduł o nazwie „Parametry produktu”, w którym możliwe jest powiązanie produktu z technologią domyślną, w sytuacji, gdy dany produkt występuje w wielu technologiach.

W module Praca hybrydowa:

  • dodaliśmy funkcjonalność, która na podstawie rejestrowanych czasów pracy ułatwia rozliczanie podwyższonych kosztów przychodu.
  • dodaliśmy listę Rejestrowane czasy pracy, pokazującą wszystkie wpisy RCP pracowników.

W obszarze Systemowym:

  • Udostępniliśmy ukraińską wersję językową systemu w Pulpitach.
  • Dodaliśmy możliwość zbiorczej wysyłki wydruków za pomocą funkcji Wyślij email dostępnego z poziomu podglądu raportu.

Szczegóły udostępnionych funkcjonalności oraz zmian dostępne są w ulotce.

Zgodnie z warunkami gwarancji dla wszystkich Klientów posiadających aktualną gwarancję, nowe wersje systemu enova365 są dostępne na stronie www, bez dodatkowych opłat.

Wszystkie szczegóły można znaleźć w zakładce o aktualnych wersjach systemu enova365.

Zajmujemy się wdrażaniem oprogramowania ERP od 2001 roku. Nasz wybór na system ERP enova padł po długich poszukiwaniach i próbach współpracy z wieloma innymi rozwiązaniami. System ERP enova oraz jego najnowsza odsłona do pracy w chmurze: enova365, jest obecnie używany przez ponad 7000 firm. Wdrażamy go od 2004 roku zdobywając kolejnych zadowolonych klientów. Byliśmy jedną z pierwszych firm, która zaczęła tworzyć własne dodatki do enova. Dzisiaj mamy pokaźny zbiór autorskich rozwiązań dedykowanych i współpracujemy z Partnerami sieci enova w całej Polsce dostarczając nasze rozwiązania i pomagając rozwiązywać nietypowe problemy.

aktualności

centrum pomocy technicznej

 
 

Pobierz TeamViewer w celu połączenia się z nami i uzyskania zdalnej pomocy.

 
 

Skorzystaj z formularza i wyślij do nas wiadomość.

 
 

tel: +48 33 812 32 30
fax: +48 33 816 47 66

Youtube

Facebook