Firma XDEFT  oferuje wiele ciekawych rozwiązań dla systemu enova365

Nowa wersja enova365 z numerem 2204.4.8 już dostępna

Szanowni Państwo,

W dniu 30.06.2022 roku opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2204.4.8

W wersji udostępniono mechanizmy obsługujące przepisy prawa związane z nowelizacją ustawy o Pracowniczych Planach Kapitałowych z dnia 20 maja 2022r.

W wersji udostępniono:

  • Zgodnie z przepisami obowiązującymi od 04.06.2022 r. podmiot zatrudniający zawiera umowę o prowadzenie PPK w imieniu i na rzecz osoby zatrudnionej nie wcześniej niż po upływie 14 dni zatrudnienia i nie później niż do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym upłynął termin 90 dni zatrudnienia. Ponadto nadal obowiązuje zasada, że do okresu zatrudnienia wliczane są okresy zatrudnienia z poprzednich 12 miesięcy, które miały miejsce w podmiocie zatrudniającym.
  • W związku z możliwością wcześniejszego zapisania pracownika do PPK – już po 14 dniach zatrudnienia (maksymalny termin na zawarcie umowy o prowadzenie PPK dla osoby zatrudnionej pozostaje bez zmian) przygotowaliśmy parametry obsługujące zmianę:
    a) „Wg daty kwalifikacji Min” – parametr jest domyślnie znaczony na „Tak”. Przy takich ustawieniach przystąpienie pracownika do PPK będzie wykonane z datą kwalifikacji minimalnej, pod warunkiem, że data ta zawiera się we wskazanym okresie. Data kwalifikacji minimalnej to data po upływie 14 dni zatrudnienia.
    b) „Wg daty kwalifikacji Max” – – parametr jest domyślnie znaczony na „Nie”, po zaznaczeniu go na „Tak” przystąpienie pracownika do PPK będzie wykonane z datą kwalifikacji maksymalnej, pod warunkiem, że data ta zawiera się we wskazanym okresie. Data kwalifikacji maksymalnej to data po upływie 90 dni zatrudnienia.

Szczegóły udostępnionych funkcjonalności oraz zmian dostępne są w ulotce.

Zgodnie z warunkami gwarancji dla wszystkich Klientów posiadających aktualną gwarancję, nowe wersje systemu enova365 są dostępne na stronie www, bez dodatkowych opłat.

Wszystkie szczegóły można znaleźć w zakładce o aktualnych wersjach systemu enova365.

Zajmujemy się wdrażaniem oprogramowania ERP od 2001 roku. Nasz wybór na system ERP enova padł po długich poszukiwaniach i próbach współpracy z wieloma innymi rozwiązaniami. System ERP enova oraz jego najnowsza odsłona do pracy w chmurze: enova365, jest obecnie używany przez ponad 7000 firm. Wdrażamy go od 2004 roku zdobywając kolejnych zadowolonych klientów. Byliśmy jedną z pierwszych firm, która zaczęła tworzyć własne dodatki do enova. Dzisiaj mamy pokaźny zbiór autorskich rozwiązań dedykowanych i współpracujemy z Partnerami sieci enova w całej Polsce dostarczając nasze rozwiązania i pomagając rozwiązywać nietypowe problemy.

aktualności

centrum pomocy technicznej

 
 

Pobierz TeamViewer w celu połączenia się z nami i uzyskania zdalnej pomocy.

 
 

Skorzystaj z formularza i wyślij do nas wiadomość.

 
 

tel: +48 33 812 32 30
fax: +48 33 816 47 66

Youtube

Facebook