Firma XDEFT  oferuje wiele ciekawych rozwiązań dla systemu enova365

Nowa wersja enova365 z numerem 2212.2.5 już dostępna

Szanowni Państwo,

W dniu 20.01.2023 roku opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2212.2.5

W wersji publikujemy przede wszystkim kolejną transzę funkcjonalności związanych ze zmianami w przepisach, które obowiązują od 2023 roku. Zmiany w przepisach dotyczą Klientów posiadających moduły Kadry Płace oraz Księgowość.

Najważniejsze zmiany w wersji 2212.2.5:

W module Kadry Płace:

  • Ulga podatkowa – Dostosowaliśmy naliczenia ulgi podatkowej przy preferencyjnym opodatkowaniu dochodów do przepisów obowiązujących od 01.01.2023 r.
  • Oświadczenia i wnioski – Zgodnie z przepisami obowiązującymi od 01.01.2023 r. obsłużyliśmy stosowanie przez płatników oświadczeń i wniosków po ustaniu stosunku prawnego stanowiącego podstawę dokonywania przez płatnika świadczeń podatnikowi.
  • Praca zdalna – Dodaliśmy nowy parametr związany z pracą zdalną. W kartotece pracownika możemy określić 'Model pracy’, dostępne wartości: Praca stacjonarna, Praca hybrydowa, Praca zdalna lub nie dotyczy. Informacja ułatwi podjęcie decyzji o zleceniu pracy zdalnej pracownikowi.

W module Księgowość:

  • Deklaracje PIT – Zgodnie z obwieszczeniem Ministra Finansów z dnia 12 grudnia 2022 r. o wysokości kwoty składki na ubezpieczenie zdrowotne zapłaconej w roku podatkowym zaliczanej do kosztów uzyskania przychodów lub odliczanej od dochodu zaktualizowaliśmy limit odliczenia składki zdrowotnej (liniowo) do kwoty 10200 PLN z datą aktualności od 01.01.2023.
  • Ewidencja pojazdów – W związku z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 grudnia 2022 r. w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów niebędących własnością pracodawcy w konfiguracji programu zaktualizowano stawki za 1 km przebiegu pojazdu
  • Elektroniczne Wyciągi Bankowe – Webservice banku PKO Bank Polski. Udostępniliśmy komunikacje opartą o webservice z bankiem PKO BP – iPKO Biznes.

Szczegóły udostępnionych funkcjonalności oraz zmian dostępne są w ulotce.

Zgodnie z warunkami gwarancji dla wszystkich Klientów posiadających aktualną gwarancję, nowe wersje systemu enova365 są dostępne na stronie www, bez dodatkowych opłat.

Wszystkie szczegóły można znaleźć w zakładce o aktualnych wersjach systemu enova365.

Zajmujemy się wdrażaniem oprogramowania ERP od 2001 roku. Nasz wybór na system ERP enova padł po długich poszukiwaniach i próbach współpracy z wieloma innymi rozwiązaniami. System ERP enova oraz jego najnowsza odsłona do pracy w chmurze: enova365, jest obecnie używany przez ponad 17 500 firm. Wdrażamy go od 2004 roku zdobywając kolejnych zadowolonych klientów. Byliśmy jedną z pierwszych firm, która zaczęła tworzyć własne dodatki do enova. Dzisiaj mamy pokaźny zbiór autorskich rozwiązań dedykowanych i współpracujemy z Partnerami sieci enova w całej Polsce dostarczając nasze rozwiązania i pomagając rozwiązywać nietypowe problemy.

aktualności

centrum pomocy technicznej

 
 

Pobierz TeamViewer w celu połączenia się z nami i uzyskania zdalnej pomocy.

 
 

Skorzystaj z formularza i wyślij do nas wiadomość.

 
 

tel: +48 33 812 32 30
fax: +48 33 816 47 66

Youtube

Facebook