Firma XDEFT  oferuje wiele ciekawych rozwiązań dla systemu enova365

Nowa wersja enova365 z numerem 2212.2.6 już dostępna

Szanowni Państwo,

W dniu 27.01.2023r. roku opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2212.2.6.

W wersji publikujemy przede wszystkim kolejną transzę funkcjonalności związanych ze zmianami w przepisach, które obowiązują od roku 2023r. Zmiany w przepisach dotyczą Klientów posiadających moduły Kadry Płace oraz Księgowość.

Najważniejsze zmiany w wersji 2112.2.6:

W module Kadry Płace:

  • Zgodnie z przepisami dotyczącymi Pracowniczych Planów Kapitałowych, pracownik, który złoży deklarację rezygnacji z dokonywania wpłat do PPK, musi liczyć się z tym, że co 4 lata będzie miał miejsce ponowny tzw. autozapis (pierwszy raz w 2023 roku). W celu przypomnienia pracodawcy o obowiązku poinformowania pracowników o autozapisie do PPK zmodyfikowaliśmy nazwę definicji zadania „Powiadomienie o automatycznym wznowieniu wpłat do PPK” na „Powiadomienie o autozapisie do PPK”.
  • Zaktualizowaliśmy kwoty dofinansowań PFRON zgodnie z przygotowaną przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej nowelizacją ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Nowe kwoty dofinansowań do wynagrodzeń pracowników niepełnosprawnych obowiązują za okres począwszy od miesiąca stycznia 2023 r.
  • Zaktualizowaliśmy poniższe wskaźniki, które od 01.01.2023 r. przyjmują następujące wartości: Przeciętne miesięczne w czwartym kwartale: 6965,94 zł, Minimalna podstawa wymiaru składek dla osób prowadzących działalność gospodarczą na ubezpieczenie zdrowotne: 5224,46 zł

W module Księgowość:

  • Dodaliśmy możliwość wprowadzenia ujemnej ilości paliwa na ewidencji kosztu przebiegu pojazdu w przypadku korekt faktur kosztowych z korektą ilościową paliwa
    Zgodnie z warunkami gwarancji dla wszystkich Klientów posiadających aktualną gwarancję, nowe wersje systemu enova365 są dostępne na stronie www, bez dodatkowych opłat.

Szczegóły udostępnionych funkcjonalności oraz zmian dostępne są w ulotce.

Zgodnie z warunkami gwarancji dla wszystkich Klientów posiadających aktualną gwarancję, nowe wersje systemu enova365 są dostępne na stronie www, bez dodatkowych opłat.

Wszystkie szczegóły można znaleźć w zakładce o aktualnych wersjach systemu enova365.

Zajmujemy się wdrażaniem oprogramowania ERP od 2001 roku. Nasz wybór na system ERP enova padł po długich poszukiwaniach i próbach współpracy z wieloma innymi rozwiązaniami. System ERP enova oraz jego najnowsza odsłona do pracy w chmurze: enova365, jest obecnie używany przez ponad 17 500 firm. Wdrażamy go od 2004 roku zdobywając kolejnych zadowolonych klientów. Byliśmy jedną z pierwszych firm, która zaczęła tworzyć własne dodatki do enova. Dzisiaj mamy pokaźny zbiór autorskich rozwiązań dedykowanych i współpracujemy z Partnerami sieci enova w całej Polsce dostarczając nasze rozwiązania i pomagając rozwiązywać nietypowe problemy.

aktualności

centrum pomocy technicznej

 
 

Pobierz TeamViewer w celu połączenia się z nami i uzyskania zdalnej pomocy.

 
 

Skorzystaj z formularza i wyślij do nas wiadomość.

 
 

tel: +48 33 812 32 30
fax: +48 33 816 47 66

Youtube

Facebook