Firma XDEFT  oferuje wiele ciekawych rozwiązań dla systemu enova365

Nowa wersja enova365 z numerem 2212.1.1 już dostępna

Szanowni Państwo,

W dniu 29.12.2022 roku opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2212.1.1.

W wersji udostępniono kolejną transzę funkcjonalności obsługujących zmiany w przepisach, jakie zaczną obowiązywać od roku 2023. Zmiany dokonane zostały w modułach Kadry Płace, Księgowość oraz Handel.

Najważniejsze zmiany w wersji 2212.1.1:

W module Kadry Płace:

  • Od 01.01.2023 r. wchodzą w życie zmiany dotyczące kwoty wolnej od podatku oraz wniosków i oświadczeń składanych płatnikom przez podatników. W związku z tym wprowadziliśmy następujące zmiany w programie: możliwość naliczenia kwoty wolnej od podatku dla umów cywilnoprawnych, możliwość naliczenia zaniechania podatku dla przychodów z etatu, rozdzielenie naliczania zwolnienia z podatku dla etatu i umowy.
  • Umożliwiliśmy wspólne opodatkowanie z małżonkiem lub jako samotny rodzic wychowujący dziecko z uwzględnieniem naliczania zaliczki podatku w pierwszym progu podatkowym z potrąceniem ulgi podatkowej i w drugim progu podatkowym bez ulgi podatkowej po przekroczeniu limitu.
  • W związku z przepisami obowiązującymi od 01.01.2023 r., które dają możliwość naliczenia kwoty wolnej od podatku dla umów cywilnoprawnych dostosowaliśmy algorytm wypłaty zleceniobiorcy do odliczenia kwoty wolnej oraz dostosowaliśmy formularz wypłaty umowy i formularz elementu wypłaty umowy.
  • Dostosowaliśmy wysyłkę eDeklaracji PIT-4R(12), eDeklaracji IFT-1(16) oraz eDeklaracji IFT-1R(16) do schematu pliku XML opublikowanego na stronach Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych
  • Dodaliśmy nowy wydruk „Oświadczenie – PIT-2”, który dostępny jest z poziomu list kadrowo-płacowych w sekcji „Dokumenty”. Jest to druk PIT-2 w wersji 9, który stosuje się do dochodów (przychodów) uzyskanych od dnia 01.01.2023r.
  • Dostosowaliśmy wydruk PIT-11 „Zestawienie” do nowych informacji o ulgach podatkowych, aby ułatwić sprawdzanie deklaracji PIT-11 w wersji 29
  • Dostosowaliśmy wydruk „Karta przychodów pracownika” do nowych ulg podatkowych, aby ułatwić zrobienie zestawienia do sprawdzenia z deklaracją PIT-11(29).
  • W Pulpicie Pracownika Dodaliśmy nowy „e-wniosek PIT-2” w kategorii „Kadrowe”.

Dla modułów Księgowość oraz Handel przygotowaliśmy funkcjonalności obsługujące przepisy związane z Grupą VAT, w zakresie rejestrowania dokumentów oraz tworzenia powiązań pomiędzy kontrahentami w obrębie grup VAT:

  • Dodaliśmy obsługę w jednej bazie wielu zestawów proporcji stosowanych przy rozliczeniach VAT. Rozwiązanie może być wykorzystywane: w grupach VAT – do wprowadzania proporcji grupowych oraz proporcji członków grupy, w szczególnych przypadkach rozliczeń VAT, gdy w ramach jednej firmy wykorzystywanych jest wiele współczynników do różnych rodzajów działalności.
  • Rozszerzyliśmy filtrowanie na listach „Rejestr elementów VAT” oraz „Ewidencja elementów VAT”. Rozszerzenie obejmuje nowe warianty dla filtra „Działalność gospodarcza” oraz „Odliczenia” umożliwiające filtrowanie przy zastosowaniu współczynnika oraz prewspółczynnika VAT

Szczegóły udostępnionych funkcjonalności oraz zmian dostępne są w ulotce.

Zgodnie z warunkami gwarancji dla wszystkich Klientów posiadających aktualną gwarancję, nowe wersje systemu enova365 są dostępne na stronie www, bez dodatkowych opłat.

Wszystkie szczegóły można znaleźć w zakładce o aktualnych wersjach systemu enova365.

Zajmujemy się wdrażaniem oprogramowania ERP od 2001 roku. Nasz wybór na system ERP enova padł po długich poszukiwaniach i próbach współpracy z wieloma innymi rozwiązaniami. System ERP enova oraz jego najnowsza odsłona do pracy w chmurze: enova365, jest obecnie używany przez ponad 17 500 firm. Wdrażamy go od 2004 roku zdobywając kolejnych zadowolonych klientów. Byliśmy jedną z pierwszych firm, która zaczęła tworzyć własne dodatki do enova. Dzisiaj mamy pokaźny zbiór autorskich rozwiązań dedykowanych i współpracujemy z Partnerami sieci enova w całej Polsce dostarczając nasze rozwiązania i pomagając rozwiązywać nietypowe problemy.

aktualności

centrum pomocy technicznej

 
 

Pobierz TeamViewer w celu połączenia się z nami i uzyskania zdalnej pomocy.

 
 

Skorzystaj z formularza i wyślij do nas wiadomość.

 
 

tel: +48 33 812 32 30
fax: +48 33 816 47 66

Youtube

Facebook